درمان جایگزین برای دیالیز چیست

شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

درمان جایگزین برای دیالیز چیست

اگر چه دیالیز اثرات طول می کشد برای کمک به بیماران برخی از علائم مسمومیت زنده کرده ام. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که چگونه می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی درمان بیماری کلیه خود را بدون انجام دیالیز. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح داده خواهد شد و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیوی حرفه ای در چین، دریافت تعداد زیادی از بیماران به بیماری کلیوی در سراسر جهان. علاوه بر این، یک سری از گزینه های درمانی برای درمان نارسایی کلیه توسط تعداد زیادی از کارشناسان کلیوی که دارای تجربه کار فراوان در درمان بیماری کلیه توسعه یافته اند.

تصفیه خون

این تکنیک های پیشرفته ترین تصفیه خون برای کمک به بیماران از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن است. این درمان بهتر از دیالیز، که به ارمغان می آورد بیماران اثرات بسیار کمتر نامساعد است. این درمان شامل پرفیوژن خون، تصفیه خون، تعویض پلاسما و جذب ایمنی. با کمک این درمان، ضایعات مختلف محصولات و مواد سمی را می توان از بدن حذف تدریج، هر اندازه بزرگ از مواد سمی و یا دخالت اندازه مواد سمی است.

علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotheray همچنین برای بیمارانی بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود ارائه شده است. این یک درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات به تدریج و به طور طبیعی است. این یک روش درمانی استفاده خارج است. تعداد زیادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان ما که برای سالهای زیادی کار به توسعه این درمان بر اساس طب سنتی چینی است.

در این درمان، تعداد زیادی از داروهای گیاهی در این درمان وجود دارد و سپس آنها را پودر که به دو کیسه دارو جمع آوری تصفیه شده است. و سپس، شما فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند.

با گشاد خون و افزایش گردش خون، سلول های بیمار و بافت را می توان با فراهم کردن یک محیط داخلی سلامت تعمیر.

آیا شما کسی است که در حال تلاش برای دور نگه داشتن از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان جایگزین برای دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.